loading...
سایت تفریحی شاهزاده سیاه
Prince Black بازدید : 17 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

love | عشق | عاشقانه

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

انقد می گفت دورت بگردم و دورم گشت که

یه دفعه به خودم آمدم دیدم دورم زده و رفته !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

میخوام اون سیب قرمز بالای درخت باشم در دورترین نقطه

دقت کن ، رسیدن به من آسون نیست ؛ اگه همتشو نداری ، آسیبی به درخت نزن !

به همون سیبای کرم خورده ی زمین قانع باش !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

به سلامتیه اونی که

لالایی رو من براش خوندم اما اون با یکی دیگه لالا کرد …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

شاید راه رو عوضی برم

ولی با یه ادمه عوضی راه نمیرم …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

دعایم برای خوشبختیت نگرفت

خدا چه زود تقاص دلی که شکستی دستت داد !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

ماندن با کسی که قدرتان را نمیداند وفاداری نیست

حماقت است !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

من غرورمو به همین راحتیا بدست نیاوردم که

هروقت دلت خواست خردش کنی ؟

غرور من بشکنه با خرده هاش شاهرگ زندگیتو هم میزنم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

ﺑﻌﻀﯿﺎﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﻗﻄﻌﻪ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪﺍﻥ ﺩﻓﻦ ﮐﺮﺩ

ﺑﺲ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﻧﻘﺶ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻻﻣﺼﺒﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

بعضیارو گذاشتیم کنار ، همون کنارم به گند کشیدن !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

هروقت شکست عشقی خوردی بگو :

گور بابای بعضیا ، پیش به سوی بعدیا …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

نمیدونم بعضیا تو دلشون

چند دست مبل دارن که هر روز یه نفر به دلشون میشینه ؟

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

فقط نباید قدر خوبی های آدم هارو دونست ، باید قدر بدیهاشونو هم بدونیم

مثلا اگه من اونقدر بدی نداشتم ، تو الان انقدر با اون صمیمی نبودی !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

به سلامتی عشقی که منو داشت

اما در گوشه همه زار میزد که تنهام !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ یه ﭘﺎ ﻭﺍگیرﻡ ، ﺑﻪﭘﺎ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻧﮕﯿﺮﻡ !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

به بعضیا باس گفت :

فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم !

شما الکی متصل به برقی …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای

آره فقط آدم هم بشی حـــلّـــه !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

بعضیام مارو شبیه قرقره میبینن

میخان با ما باشن تا پرچمشون بره بالا !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

به بعضیا باید گفت : میخوای مث من باشی ؟

هه هه !!! موفق باشی …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

اونی که تو بش میگی عشقم ، یادش بخیر !

ما هیچی بهش نمیگفتیم ، سوت میزدیم خودش میومد !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

همه میخواهند جای تو را بگیرند

بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

حس خوب داشتن ، حال خوب داشتن

روز خوب داشتن نعمتی است که رفتنت به من هدیه کرد !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

یه وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم :

مشترک مورد نظر آدم نمیباشد ، لطفا قطع کنید !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

من با تنهایی و او با چه تن هایی ؟!

 

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

به بعضیام باید گفت :

میخوای بری همه چیزتو ببر ، بعدی میاد جا بشه !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

گذشتم گذشتی

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای یک غریبه …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم

هرچه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

کاش فقط کشیدن سیگار باشد

وقتی آغوشت را خواستم 
که در آغوش دیگری بودی …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

آدامسمو با اون همه “شیک” بودنش بعد نیم ساعت

زیر کفشم له میکنم ، تو که دیگه جای خود داری !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

“تو” تکرار نمی شوی ، این منم که دلبسته تر می شوم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

باز یقه ام را چسبیده ای ،که برایم شعر بگو

معشوقه شعر تویی ! این نوشته ها بهانه اند …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

همین که با منت هم هستی کافیست

نیستی ات نیستم میکند !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

چکار به حرف مردم دارم ؟ زندگی من همین است !

شب که میشود عاشقانه ای می نویسم و خیره می شوم

به “عکست” و با خود فکر میکنم مگرمیشود تو را “دوست نداشت” ؟

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

اخبارو دیدى ؟

بى انصافا هواى همه جا رو اعلام کردن جز دل من که بدجور هوا تو کرده !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

فال دل را حکم کردم تا بدانی ای نگارم

در قمار با تو بودن هستی ام را میگذارم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

دلم شکسته ولی هنوز میتونم با خرده هاش بنویسم

بامعرفت ها را دوست دارم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

بی تو از تو نوشتن مثل سیگاره

هم تلخ ، هم آرامبخش ، هم مضر و هم اعتیادآور !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

وقتی گریه میکنی زیباتر میشوی اما تو بخند

من به همان زیبا که “تر” نیست عاشقم !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

دوست داشتن درست مٽل ایستادن در سیمان خیس میمونه

که هرچى بیشتر توش بمونى سخت تر جدا میشى

و اگر هم بتونى ازش بیرون بیاى حتما رد پات باقى میمونه !

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

خاطراتمان را به دیگری ترجیح نمیدهم

تمام با تو بودن ها برایم عزیزند …

اس ام اس جدید و عشقولانه 93

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 3,598